Cele mai tari exercitii pentru fesieri, picioare si abdomen
4629024503
O nuntă în culorile apusului, ce îți taie răsuflarea!
3 octombrie 2016
sddefault
Drama plaiului mioritic: violenta domestica. Spune „NU” violentei domestice!
13 octombrie 2016

Cele mai tari exercitii pentru fesieri, picioare si abdomen

g722a

Nu e o noutate ca-mi place sa fac sport. Picioare tonifiate, posterior bombat si abdomen plat?  Hmmm… suna frumos, nu? Mai exista cateva persoane care ma tot intreaba de ce merg la sala ca oricum sunt slaba. Pai, merg! Sa fii slabuta nu inseamna totul. Insa sa fii slabuta si tonifata…. inseamna ceva!

De obicei, mersul la sala este asociat cu dorinta de a scapa de kilogramele in plus. Cu toate acestea, sportul este o metoda foarte buna de a te mentine in forma, atat fizic, cat si emotional si de a te relaxa. Azi  m-am gandit ca ar fi frumos sa nu tin numai pentru mine cele mai bune exercitii invatate pentru cele mai cautate grupe musculare… cel putin la noi, fetele.

Mai jos am sa va arat o serie de exercitii pe care obisnuiesc sa le fac si cu care am cele mai bune rezultate. Obtin cu succes acele picioare tonifiate, pe care ni le dorim cu toate, fese ferme si un abdomen ca la carte! Si credeti-ma, cu putina vointa, le duceti la bun sfarsit! Nu sunt foarte grele…

Cei 10 pasi simpli:

  1. 20 DE MINUTE DE ALERGARE USOARE PE BANDA.
  2. GENUFLEXIUNI CU BARA – 4 serii/12 repetari.  Sunt bune pentru:  picioare (cvadriceps, biceps femural si gambe) acelea pe care vrei sa le subtiezi si definesti. Fund – fese rotunde si tari, care sa arate bestial in blugi. Mijloc – pentru o talie definita.
  3. FANDARI CU BARA DEASUPRA CAPULUI – 4 serii/ 12 de repatari – Sunt bune pentru musculatura picioarelor si fesieri.
  4. KETTLEBELL SQUAT – 4 seturi/ 15 repetari.  Una dintre cele mai eficiente miscari si asta nu doar pentru a-ti tonifia posteriorul, dar si pentru a pierde cativa centimetri in plus.
  5. LEG RISE – 4 serii/ 15 repetari.
  6. CULCAT FACIAL PE BANCA CU EXTENSIA PICIOARELOR SPRE INAPOI SUS – 4 serii/ 12 repetari. Favoritul meu! 🙂 fesierii au cel mai mut de castigat.
  7. ABDOMENE CU MINGEA – 3 serii/ 20 repetari . Pentru un abdomen plat.
  8. CRISS-CROSS – 3 seturi/20 repetari.
  9. ABDOMENE PE LATERAL CU PICIOARELE DEPARTATE – 2 seturi lateral1 + lateral2/ 20 repetari
  10. STRETCHING-UL – Este foarte important sa faceti la final acest exercitiu de intindere care imbunatateste flexibilitatea, intinde musculatura si cel mai important nu ramaneti cu groaznica febra musculara!

ENJOY! :*

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *