Hai la cycling!
name
Crede in tine! Eu am crezut in.. ErgoSun by Geanina Ilies
15 septembrie 2016
parenting-principal
Sunt mama de baiat si-mi place
15 septembrie 2016

Hai la cycling!

fullsizerender

Asa le spun fetelor mereu dimineata cand ma intreaba ce mai fac.

Prima oara cand am intrat la ora, am facut-o din curiozitate. Gestul in sine nu parea credibil in ochii mei. Radeam in mine: deci cum sa pedalezi pe loc, oricum nu ajungi nicaieri ! Asa si? La ce ajuta? Da’ …ia… hai, sa raman pe bicicleta asta, muzica … suna bine!  Si uite asa m-a pacalit pe mine ora de cycling sa o descopar si sa ajung sa o practic ca la carte.

E acolo o atmosfera aparte iar muzica din timpul antrenamentului imi da o stare foarte buna, ma stimuleaza sa nu obosesc. Ce-i drept muzica ajuta enorm si, cand esti pe punctul de a ceda, te sustine mai mult decat iti imaginezi.

Ca sa iti placa sa mergi la orele de Cycling este foarte important elanul instructorului, pentru ca el da ritmul orei, iar fara ritm, iti piere cheful de a face efort!

La inceput mi-a fost greu, ma plangeam, imi venea sa-i arunc sticla de apa in cap instructorului si sa intru la yoga. Ceva groaznic, insa la sfarsitul orei aveam un sentiment de mandrie. Mandra ca am rezistat, normal!

Cei drept sunt niste exercitii care iti cer foarte mult efort, insa dupa cele 20 de minute de “incalzire” incerci parca sa-ti dobori propriul record. Recunosc, pe partea cardio eram “paleta” (mai fur de la Patrick niste expresii, asta chiar ma caracterizeaza in cazul de fata), in care creierul meu imi spunea mereu sa ma opresc.

Acum nu ma mai opresc. Acum mi se pare din ce in ce mai antrenant iar la sfarsitul orei de cycling am ajuns sa spun “gata, s-a terminat, doar atat?’’

Trebuie sa stii ca fata de biciclitul obisnuit, cycling-ul de sala este un antrenament mult mai complex si mai dificil, care presupune schimbari de ritm,  trebuie sa mentii o poziite mai mult timp si pedalare in forta.

Pentru inceput daca nu ai conditie fizica bunicica, iti recomand sa te inscrii la o clasa de incepatori. Apoi poti avansa. O sa realizezi ca poti arde peste 500 de kcal intr-o ora. Sa-ti mai spun si despre celelalte beneficii? Ok. Iti definesti musculatura si iti remodelezi posteriorul si picioarele. Da, interesant… J

La cycling nu doar că înveți să lucrezi în echipă, înveți să respiri corect, înveți să  coordonezi miscarea întregului corp, înveți să iesi din propria zonă de confort .

Ce zici, te-am convins? Hai incearca. J Nu uita de sticla cu apa… si nu sa i-o dai in cap instructorului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *